Project Admin

Hybride (Melle)

;

Kingspan Light + Air Belgium is een projectorganisatie die in opdracht van aannemers, architecten en studiebureaus, op maat gemaakte oplossingen uitwerkt om de brandveiligheid en het aangenaam binnenklimaat van gebouwen te garanderen.

Met vestigingen in Melle en Sint-Niklaas, werken we nauw samen om onze klanten een one-stop-shop ervaring te bieden vanaf ontwerpfase tot onderhoud. 

Meer weten over Kingspan Light + Air Belgium?

Bezoek:

http://www.kingspanlightandair.be

Voor de vestiging van Kingspan Light + Air Belgium gelegen te Sint-Niklaas, zijn we op zoek naar een Project Admin. In deze rol ben je verantwoordelijk voor verschillende administratieve werkzaamheden ifv projecten ter uitvoering bij klanten, in nauwe samenwerking met onze accountmanagers en ons magazijn.  

Concrete taken zijn o.a.: 

  • Je staat in voor het controleren van de verkoopoffertes die je via onze accountmanagers zal ontvangen

  • Je bezorgt de klanten op regelmatige tijdstippen een update over hun dossier

  • Je beheert de orderprocessing mailbox en zet afroepingen door naar het magazijn

  • Je behandelt prijsaanvragen en volgt bestellingen via onze webshop op

  • Je behoudt het overzicht over de diverse projecten en onderhoudt een constructieve relatie met interne collega's en klanten

  • Je zorgt voor een correcte administratieve opvolging per project (afroeping van materiaal,...) waarbij duidelijkheid en transparantie van belang zijn 

  • Je houdt de administratie bij in het ERP-systeem 

Wat verwachten we van jou?

Must haves:

  • Je hebt minstens 3 jaar ervaring in een administratieve rol

  • Je kan jouw multi-task skills inzetten om verschillende projecten/klanten tegelijkertijd op te volgen

  • Je weet de juiste prioriteiten te stellen en gaat zelfstandig te werk ook bij moeilijkere dossiers

  • Je werkt gestructureerd en nauwkeurig. Je slaagt erin de projecten snel op te volgen op efficiënte wijze

  • Je kan jouw werk voldoende structureren zodat je ten alle tijde het overzicht kan bewaren

  • Je gebruikt je gezond verstand en handelt pragmatisch en proactief wanneer je geconfronteerd wordt met nieuwe situaties

  • Je neemt initiatief, bent klant- en oplossingsgericht en werkt accuraat naar resultaten toe in een veranderende omgeving

  • Je kan je assertief opstellen, maar hecht veel belang aan goede relaties intern en extern

  • Je bent stressbestendig en streeft er steeds naar de scherpe deadlines te halen

  • Je kan goed overweg met IT-toepassingen en leert deze snel bij

  • Met jouw servicegerichte ingesteldheid en communicatieve vaardigheden zorg je er voor dat klanten tevreden zijn over de samenwerking met Kingspan Light + Air

Nice to have:

  • Technische interesse of kennis van branddetectie, toegangscontrole en camerabewaking.

  • ervaring met ERP systeem: Infor/LN

  • Je kan ook onze Franstalige klanten vlot op de hoogte houden

Werken bij Kingspan? Wat bieden wij jou:

  • Een uitdagende, boeiende opportuniteit binnen een ambitieus en gezond groeibedrijf dat actief streeft naar een duurzaam, veilig en comfortabel leef- en werkklimaat 

  • Een gepassioneerd operations-team en 160 enthousiaste collega’s die jou met plezier helpen indien nodig 

  • Waardering voor het nemen van initiatief en verantwoordelijkheid 

  • Een informele en positieve sfeer. Good vibes only! 

  • Work/life balans dmv flexibiliteit en mogelijkheid tot homeworking 

  • Na een inlooptraject, waar je op de nodige begeleiding kan rekenen, krijg je de autonomie om je functie te organiseren 

  • Een buddy die jou vanaf opstart zal helpen integreren binnen Kingspan Light + Air Belgium 

  • Groeimogelijkheden en opleidingen via ons KnowBe4 platform 

  • Aangename cultuur (vertrouwen, vrijheid om je eigen agenda te plannen, openheid, beschikbaarheid, transparante communicatie,…) 

  • Vele fun momenten: teambuildings, afterwork drinks, … 

  • Kingspan stelt ‘Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen‘ centraal en investeert o.a. in opleiding, loopbaanbegeleiding en persoonlijke ontwikkeling 

  • Focus op Planet Passionate 

  • Een competitief en aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen 

Wat als ik beslis om te solliciteren?

Nadat je jouw sollicitatie ingediend hebt, neemt onze recruiter jouw motivatie zorgvuldig door.

We nemen telefonisch contact op om jouw enthousiasme voor de job te verifiëren en luisteren al eens kort naar jouw ervaring.

Is dit volgens de verwachtingen dan nodigen we je graag uit voor een eerste verkennend gesprek om hier dieper op in te gaan.

Nog steeds interesse? Dan zal je in een latere fase de mogelijkheid krijgen om de hiring manager of eventuele collega’s te ontmoeten.

Ben je uiteindelijk de geschikte kandidaat dan mag je spoedig een contractvoorstel verwachten.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?